Blauwe bessen helpen naar het schijnt om samen met een dieet het buikvet te verminderen. Maar helpt het nog als deze ingevroren zijn geweest?

Zitten de vitamines of stofjes die ervoor zorgen van het vermindering van buitvet er dan nog wel in?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Ja hoor ze helpen bevroren even goed als niet bevroren. Eigenlijk helpt voor het gezonder/ minder eten om af te vallen, die bessen doen er niets aan. En dat buikvet zal door sporten moeten verdwijnen, als je af gaat vallen en dus vet gaat gebruiken heeft je lijf geen voorkeur voor vet van buik of benen.
En verder: als die bessen echt zouden helpen zouden er geen mensen met dikke buiken meer zijn he, en dat zegt eigenlijk al genoeg
anneliez
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Haha bedankt! Ik ben volop bezig met sporten en gezond eten. Maar dat van die blauwe bessen zal dan een fabeltje zijn !
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://eten-en-drinken.infonu.nl/producten/40222-bosbessen-een-feest-voor-lichaam-en-geest.html alhoewel ;) http://www.degezondheidswinkel.be/blog/blauwe-bessen-goed-voor-gezondheid
Ritsuka
10 jaar geleden
Die infonu site kan iedereen een artikel posten, en die 2de link verkoopt ze, natuurlijk word het dan de hemel in geprijst.
Natuurlijk is het gezond, en het zal vast wel wat effect hebben, maar het is geen wondermiddel voor vetverbranding.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik sport,en loop nu 5x per week 9 km ! En eet veel fruit! Maar ik blijf een vetbuikje houden, en een zwembandeje om mijn middel! Ik eet geen suikers,
Ritsuka
10 jaar geleden
"Ik eet veel fruit" "ik eet geen suiker"
Die zin klopt niet helemaal ;)
Top bezig dat je sport, maar ik zou naast het hardlopen ook wat krachttraining doen, dan kun je meer spiermassa opnouwen en verhoogd je vetverbranding in rust.
Veel eiwitten is belangrijk, daarmee kun je spieren opbouwen.
En het kan zijn dat je te veel of te weinig eet, en dat je daarom geen resultaat ziet.
Ritsuka
10 jaar geleden
Houd je dat vol? 5x in de week 9 km lopen? Dat is best veel hoor. Ik doe zelf meestal om de dag, dan hebben mijn spieren ook wat rust.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je 1 uur per dag in een tempo loopt van 5km/p/u is dat genoeg en joggen of echt gaan rennen is niet persé een noodzaak om in conditie te blijven. Met stevig wandelen krijg je nauwelijks blessures en is ook veel beter vol te houden. Sommige mensen zie ik op zondagmorgen, als ik de hond uitlaat, stevig rennen met een bezweet hoofd en lijf alsof hun laatste dag is aangebroken. In fruit zit natuurlijke suiker en koolhydraten vooral in druiven en rijpe bananen..... yammi-yammi na 5 km.