Wat moet ik doen met zwart kots?

Ik ben zeventien jaar en heb Carnaval gevierd, en niet zo veel gedronken en 1 sigaret gehad. En die dag er na werd ik wakker met super veel buikpijn en duizelig. En kan niet meer lopen van de pijn. En moest overgeven en kwam zwarte kots uit.
En ik heb geen idee wat ik hier mee moet doen, heeft iemand een idee?

Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
2.1K
Ritsuka
6 jaar geleden
Volgens mij is dat een teken van bloed. Bel de huisartsenpost, niet hier wachten op antwoord.
Verwijderde gebruiker
6 jaar geleden
Ja maagbloeding dacht ik aan o.i.d.

Antwoorden (1)

Niet langer wachten en meteen HA bellen...