wat werkt het beste tegen blaaspijn?

Wat is beter voor je blaas? cranberry sap puur drinken of het eten van een cranberry? Misschien nog meer tips om te vookomen of wat helpt tegen de pijn?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
4.9K

Antwoorden (6)

haal igg even cranberry pillen bij een drogist of hema of kruidvat, dit werkt vaak sneller. Daarnaast als je pijn blijft houden kan je altijd even paracetamol of ibuprofen innemen tegen de pijn. Als de pijn en ontsteking aanhouden ga dan langs een dokter voor antibiotica

succes
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Brandnetel thee helpt ook erg goed als het om een mogelijke blaasontsteking gaat.
Maar je zou in elke geval wel langs de huisarts moet als het aan houd of als je urine de hele dag door erg donker blijft
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Heel veel water drinken zodat je blaas gespoeld wordt!
Heb je echt een blaasontsteking zal je toch antibiotica moeten slikken om van die bacterie af te raken.
Als ik het op voel komen drink ik heel veel water en dan zakt het af. Ter ondersteuning kan je ook goed cranberrysap of - thee drinken.
Ook helpt 3 maal daags een cranberriekauwtablet goed . Deze zijn hooggeconcentreerd (per stuk te vergelijken met 24.000 mg.verse cranberrys en ze hebben ook nog eens een lekkerdere smaak.
amc
12 jaar geleden
Berkenbladthee of Kamillethee zijn rustgevend voor de blaas en stillen de ergste pijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Cranberry bessen zijn natuurlijk wel beter dan het sap.
maar dit middel dient ter ondersteuning van een genezingsproces en niet zo zeer het genezen zelf.
Mogelijk heb je baat bij het drinken van thee van de berendruif (Arctostaphylos uva-ursi)
Dit werkt wel genezend en ja, zo veel mogelijk water drinken en geen koffie en zoetigheid.
Dokter niet vergeten he, als het te lang gaat duren.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Bij blaasontsteking helpt veel appelsap drinken ook. Dat is zuur en op de een of andere manier kunnen die bacteriën daar niet tegen.