Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

in mijn vinger zit een breuk wat moet ik doen?

Ik heb 4 weken geleden een ongelukje met gym gehad het bovenste gedeelte van mijn pink is dubbel geklapt. 3 weken later heb ik rontgenfotos laten maken en er bleek dat er een breuk in zat. De dokter had er verder niets aan gedaan. 5 dagen later zijn we naar de huisarts geweest omdat de pijn niet weg ging maar juist erger werd hij zij dat ik rust moest nemen wat ik nu vandaag dus al 4 weken doe. Ik heb zelf al uitgeprobeerd om het te tapen maar dat heeft geen nut. Wat moet ik nu doen als de huisarts er verder niks aan wilt doen?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
813

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (1)

Er is niets meer aan te doen, je hebt te laat foto's laten maken, ga hem weer bewegen, eerst in een bak lekker warm water en als dat goed gaat, dan met de gewone bezigheden. Een vinger hoeft niet in het gips, ze kunnen hem hooguit spalken, dus 2 vingers aan elkaar plakken, of een plastic houdertje erom. Ga niet verder dan je qua pijn aankunt, doet het zeer, dan stoppen en de volgende dag weer proberen.
Bel desnoods de dokter(sassistente) even, of je hem al kunt bewegen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding