Slapen velen tijdens een massage- of schoonhidsbehandeling?

Als ik die televisiebeelden zie, hebben mensen tijdens zo'n behandeling de ogen dicht en dan lijkt het alsof ze ingedommeld zijn. Of worden ze bijvoorbeeld door hypnose in slaap gebracht?

10 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Mijn fysiotherapeut lult me de oren van het hoofd, slapen is beslist geen optie :D :D
Ritsuka
10 jaar geleden
Hypnose? Nee
HeerVoldemort
10 jaar geleden
Ik ben ooit tijdens een massage in slaap gevallen :-(
Maar dat was niet de bedoeling. Want ik heb van zeker 30 minuten niets gevoeld, en dat terwijl zo'n massage zo lekker is.

Antwoorden (1)

Een massage werkt ontspannend, waardoor je inderdaad slaperig wordt, ook andere behandelingen bij de schoonheidsspecialiste hebben dat effect, denk hierbij aan stomen, een warm kompres op je huid, of een maskertje. Door het gesloten houden van de ogen ontspan je makkelijker, waardoor het slaperig worden versterkt wordt. Het gebeurd dus regelmatig dat de klant in de schoonheidssalon in slaap valt.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heerlijk toch
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja zeker, het is fijn als je je zo kan ontspannen.