Hoe krijg ik mijn vriend terug?

Het gaat helemaal niet goed tussen ons. We hebben al maanden geen seks meer gehad. Maar ik wil hem niet kwijt. Erover praten lukt niet. Hij wil niet praten dan vindt hij dat ik zeur. Maar hoe krijg ik weer wat spanning in onze relatie? Heeft iemand nog tips en trucs?

Weet jij het antwoord?

/2500

Het beste antwoord

Hoe moeilijk het ook is, waarom wil jij deze relatie. Je kan niet met hem praten, want dan zeur je. En als je ook al geen sex hebt, hoe kan je dan een beetje spanning in de relatie krijgen. Ik zou zeggen, steek je energie in het zoeken naar iemand waarvan je wel gewoon onvoorwaardelijke liefde krijgt. Dit komt echt van 1 kant, en hij is dat niet waard. Toegevoegd na 23 uur: Nog even een toevoeging op jou reactie. Ik begrijp dat het heel moeilijk is, vooral als je zegt dat je het zo zonde vindt van al die jaren die je erin gestoken heb. Maar ik denk dat je je wel moet bedenken: hoeveel jaar heb je nog tegoed? En die wil je toch wel gelukkig doorbrengen. Ik leef met je mee, mijn dochter zit n.l. met hetzelfde probleem. Ik hoop dat je de juiste keuze maakt. Liefs van iemand die het goed meent.

Bronnen:
tot aan de dood van mijn man, een relatie...

Boek een lang weekend naar Venezia of zo, is niet duur en wellicht begrijpt hij de hint. Wel twee tickets kopen natuurlijk (: Er even helemaal uit kan een boel verschil maken.

Het moet natuurlijk wel van beide kanten komen. Zijn er mischien spanningen of is er iets voorgevallen waarom hij op bepaalde vlakken geen interesse meer in je heeft? DE spanning kan alleen komen als hij daar ook voor open staat! Ik zou in jouw geval toch eerst de reden willen weten waarom hij geen sex meer wil en waarom hij niet wilt praten. Praten vind ik toch wel één van de belangrijkste dingen in mijn relatie!

verander je relatie en begin met jezelf. koop wat leuks voor hem vraag of hij je nek even massee. rt omdat hij dat altijd zo goed kan en bedank hem dan daar voor verras hem met een uitje schrijf hem een brief en zeg daarin wat hij voor jou betekend

Een relatie nieuw leven inblazen valt niet mee. Er blijft m.i. altijd een deuk inzitten ook als je het weer met elkaar eens bent. Ik zou als ik jouw was er toch bij je vriend op aandringener over te praten. Dat is het minste wat jij van hem kan verwachten. Duidelijkheid voor alles, daar heb je recht op.

Verban alle luiheid (van jouw kant) uit je relatie; sta op voor hij wakker is en maak een ontbijtje op bed voor hem, geef hem een kus op onverwachtte momenten, vertel hem zo af en toe tussen neus en lippen door wat hij voor je betekent, steek eens een kaarsje aan tijdens het eten, stuur hem af en toe een smsje als jullie niet samen zijn, waarin je iets liefs schrijft, koop zomaar een klein cadeautje voor hem, iets dat hij leuk vindt... Kortom, je hoeft niets groots te doen, alleen een paar kleine, lieve extraatjes maken een enorme verandering. Maak hem opnieuw het hof. Zoek de speelse liefde die jullie hadden toen het begon. Doe dit en wellicht wordt het vuur opnieuw aangewakkerd. Succes!

Bronnen:
Ik ben, dus ik heb lief.

Als je bang bent dat een weekendje weg te veel is, zou je met kleinere dingen kunnen beginnen. Bijvoorbeeld naar de bioscoop, de dierentuin, uiteten, een dagje weg naar bijv. 't strand ofzo. Een weekendje weg hoeft trouwens niet gelijk weg te zijn met het vliegtuig. Een waddeneiland bezoeken is ook heel erg leuk. En dat zou zelfs voor een dagje kunnen. Succes!

Zonder communicatie is een goede relatie moeilijk je zal met elkaar moeten praten. om er achter te komen waarom het nu zo gaat. Je zult samen tot een oplossing zien te komen. Toegevoegd na 2 minuten: op de onder staande link staan wat tips

Bronnen:
http://www.netonline.be/lifestyle/detail.a...

Ik zie in 1 van je reactie's dat je heel graag kinderen wilt, maar hij nog niet! Ik denk dat het gelijk de reden is dat hij niet wil praten, en geen sex met je heeft.. Als jij daar namelijk de hele tijd over 'zeurt'dan kan je relatie een flinke optater krijgen die nooit meer goed komt! dus maak duidelijke afspraken over je kinderwens. Wil hij ze in de toekomst of wil hij ze nooit? Laat dat duidelijk zijn, dan hoef je er niet meer over te zeuren. En kunnen jullie weer genieten van elkaar. Misschien is hij wel bang dat je 'per ongeluk'de pil vergeet!

geef hem wat ruimte. Hou hem niet te strak vast, maar doe net alsof je al een ander hebt. Op die manier kan je hem jaloers maken en zal hij weer interesse in je tonen.

Jij kan slechts jouw vriend terugkrijgen: -wanneer hij van zijn kant ook ‘inzet’ toont; -wanneer hij ‘compromis’ probeert te maken; -wanneer hij jou niet slechts als ‘een zeur’ ziet; (het behoort immers van ‘2 kanten’ te komen). Jij bent waarschijnlijk een Steenbok, die reeds ALLES heeft geprobeerd, IETS in de relatie niet waardeert; en NIETS, om hem te verliezen, riskeert. -Wanneer jij NIETS probeert te doen en tijdelijk ALLES ff zal laten dan is er waarschijnlijk een kans, dat hij zal willen gaan praten; (praten, en seks, is immers voor mij gelijk een KROONJUWEEL op de relatie); als hij niet van plan is om te willen praten, dan zal jij met dat te maken kunnen gaan krijgen, waarmee jij waarschijnlijk grote moeite hebt: namelijk met LOSLATEN; daarom is mijn raad: geeft het voordeel van de twijfel, kijk het tijdelijk aan, en als hij niet wilt praten, laat hem dan uiteindelijk gaan; je hebt immers nog een hele toekomst voor je liggen… Toegevoegd na 5 minuten: Ik heb net begrepen van jou, dat je dus een Kreeft bent; tja, die staat tegenover de Steenbok; (ik keek naar jou avatar, vandaar) hoe dan ook, mijn antwoord blijft mijn antwoord...

Vraag op de man af,hoe hij over jullie relatie denkt.Maar waarom wil jij je relatie redden,als hij zich niet inspant om die relatie te redden?

Zeg hem dat je ongelukkig bent. Als het goed is, zal hij vragen wat er aan de hand is. Als hij dat niet doet... heel jammer, maar dan is het niet de juiste persoon voor jou.... Ja dat is hard. Je weet wat je dan moet doen

Stel zelf een vraag

Ben je op zoek naar het antwoord op die ene vraag die je misschien al tijden achtervolgt?

/100