Sigaretten
Sigaren
Cigarillo's
Klapsigaar
Pijp
Joint
Vis
Vlees
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Fun.
hooi, textiel enz als het maar geen tabak is.
En het leuke is dat je dit in een café mag doen want op deze stoffen is de tabakswet niet van toepassing.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Roken is een kunst.

Het roken van voedsel gebeurde al in de oudheid.
Roken was vroeger vooral een middel om het eten langer houdbaar te maken en om insecten op afstand te houden.
tegenwoordig roken we voornamelijk voor de typische rooksmaak.

Alle vleessoorten zijn geschikt om te roken.
Ook kan je alle soorten vlees roken, zelfs zwezeriken, ganzenlever en nieren.
Het eenvoudigst zijn worsten ( hang maar eens een eenvoudige braadworst in de rookoven )en varkensribbetjes.
Vlees met weinig vet, zoals rosbief en varkenshaas, worden meestal kort gerookt, waarna de bereiding wordt voortgezet in de pan of in de oven.

Wild roken.
Ook wild is geschikt om te roken.