Ik heb een tattoo gezet en voelt niet fijn wie kan zien of die onstoken is en zoja wat kan ik eraan doen??

Zondag 23 februari is die gezet is groenig doet veel pijn gebruik bepanthen

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ziet er niet goed,lijkt idd wel of het ontstoken is,ik zie een gelige plekje ook.
Misschien ff langs de huisarts ermee,krijg je er misschien iets voor.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ja inderdaad bedankt!

Het beste antwoord

waar heb je de tatoo laten zetten (tatooshop) en op welk lichaamsdeel? Zij moeten het advies meegegeven hebben dat je het ingevet moet blijven houden, liefst met vaseline, betadinezalf of sterilonzalf kan je ook gebruiken om te ontsmetten!het lijkt op de foto alsof je aan het vervellen bent, wat een goed teken is....als het na het weekend niet over is...toch ff langs de huisarts!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Bij een thuistatooeerder op me boven arm en vervellen dat klopt wel en ik gebruik bepanthen bedankt voor de info
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik heb zelf meerdere tattoos maar die hebben er nooit zo uit gezien, ik heb ze ook altijd met bepanthen ZALF ingesmeerd.
Die van jou ziet er inderdaad niet goed uit, thuistatoeerders vertrouw ik niet, liever wat meer betalen in een goede shop dan achteraf met de problemen zitten maar zoals hierboven staat, vervellen is inderdaad goed, losse vellen NIET wegtrekken en als het niet snel over gaat naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Goed en duidelijk antwoord