hoe wordt een ontstoken verstandskies getrokken?

Mijn verstandskies is intstoken en wordt er ontstoken uitgehaald.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (1)

Simpel,je krijgt eerst een verdoving en dan wordt je kies eruit getrokken,maar vraag wel extra verdoving want meestal helpt een verdoving niet veel als een kies ontstoken is die getrokken moet worden.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ivana
10 jaar geleden
Plus voor die extra verdoving, want inderdaad werkt verdoven minder bij ontsteking.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Helaas wel Ivana.[zelf ondervonden]