Waar kan ik een polssteun kopen?

Zodat je geen last krijgt van je pols als je een paar uur achter de pc zit.
Ik heb er 1 van Blokker maar die is niet echt goed meer en die verkoopt ze nu niet meer.
Bij de Hema verkopen ze ze ook niet.
Liefst gewoon in de winkel(dus niet bestellen) dat ik het misschien vandaag of morgen kan gaan kopen.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

In een winkel die medische bandages verkoopt. Die zijn in elke grotere plaats te vinden.

Toegevoegd na 23 minuten:
Als je blijkbaar zo'n steunkussentje bedoelt dan kan je het beste kijken in een kantoorboekhandel.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Nee het is geen medisch artikel
Amadea
10 jaar geleden
Jazeker kan een polssteun een medisch artikel zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je nou naar de categorie kijkt en de toelichting snap je vast wel dat ik dat niet bedoel.
In de link vind je heel veel verschillende soorten, met daarbij winkels waar je ze kunt kopen, dan kun je zelf kijken welke winkel bij jou in de buurt zit.