wat tedoen bij steeds terugkerende of bijna niet helende abces?

Ik heb nu al twee jaren last van hetzelfde negenoog/abces

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Mogelijks eens een antibiotica kuur,bespreek dit eens met je dokter.
fremar
10 jaar geleden
Ik heb hetzelfde probleem lange tijd gehad. Op een gegeven moment ben ik naar de huisarts gegaan, welke mij antibiotica voorschreef. De negenoog verdween al vrij snel.
Enkele jaren eerder heb ik hiervoor ook een antibioticakuur gehad, maar toen kwam uiteindelijk de negenoog na enkele maanden weer terug.

Sinds de laatste kuur (ca. 2 jaar geleden) was ik de 'risicogebieden' tweemaal in de week met Betadine shampoo voordat ik me met douchegel was.
Heb er sindsdien geen last meer van gehad.