Normaal produceert een mens ongeveer 1,5 tot 2 liter urine per dag, is dus ongeveer 550 tot 700 liter per jaar.
Ontlasting is gemiddeld 100 tot 150 gram per dag, op jaarbasis is dat ca. 37 tot ca 50 kilo.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (2)

Bij volwassenen 1 à 2 liter per dag. Op je 70ste heb je dan gemiddeld 40.000 liter geplast.
Kwa ontlasting: gemiddeld 330 kilo per jaar, dat maakt 23 ton als je 70 bent.
Tevreden?
14 jaar geleden
Toevallig gistermiddag met een arts daarover gehad,ivm mijn blaasontsteking.Een (gezond)volwassen persoon plast per dag ongeveer 0.75 -1.00 liter.Tel dus maar uit.Dat 2de antwoord moet ik je helaas schuldig blijven.
Ik zou zeggen,hou het zelf eens een week bij en plaats de uitslag hier.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
zondag
14 jaar geleden
Heb niet zoveel zin om puur uit nieuwsgierigheid naar de cijfers een week of zelfs maar een dag mijn poep op te sparen. ;-)