waarmee kan je een wondje stelpen na het scheren van je balzak ?

de middelen die je normaal gebruikt bij normaal scheren van je baard helpen niet zoals zakdoek,handdoek, pleister aluin enz , deze omgeving is zeer bloedrijk en een wondje is snel gemaakt maar je blijft bloeden als n rund is er iemand die ervaring heeft met wondjes na het scheren van je genitialieen en wat kan je gebruiken zodat t bloeden stelpt .bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
25.2K

Antwoorden (4)

Vloetje erop plakken, dat is pijnloos. Als u niet rookt, een pakje vloei kost 25 ct en is tien keer beter dan prikkende alcohol ;-) Trucje van opa
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Top Antw. Mocht het daar niet mee stoppen raadpleeg direct je arts . Of toch eerst nog een keer een pleister . Aluin is erg pijnlijk en niet geschikt voor echte wonden . Succes
Wondjes bij het scheren kun je het best behandelen met Aluin. Een aluinsteen kun je kopen bij de drogist. De steen in water deppen en over het wondje strijken.
Alcohol zorgt absoluut niet voor bloedstelping.
Reddie
10 jaar geleden
Oud maar goud:

Gewoon een wc papiertje in je boxershort tegen de plek aanleggen. Desnoods wat meer papier en aantal keer omvouwen. Boxer beetje omhoog en het papier blijft uitstekend zitten. En zoals alle wondjes stopt het ook daar snel met bloeden. Binnen een uur is het wondje door de drukkende en dempende werking van het papier dicht, en je kan er gerust een dag mee rondlopen of mee naar bed gaan.

Voordeel van zo'n goede bloeddoorloop daar beneden is dat het ook zeer snel hersteld :)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Koelen :) En dan iets van ijs, ja het is koud (heel koud..), maar wel het meest effectiefst. Houd hierbij ook rekening dat er wel druk gezet mag worden, maar niet afknijpen en vooral niet rond de wond, want dan zal het alleen maar harder gaan bloeden.