Hoe kom ik snel van blaren op mijn handen af?

Ik zit op turnen en heb door de brug nu twee blaren op mijn handen, maar ik heb volgende week zaterdag wedstrijd. Hoe kom ik van die blaren af voor zaterdag?

Toegevoegd na 1 minuut:
Alvast bedankt

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K

Antwoorden (1)

Je kunt blarenpleisters over de blaren plakken, lees voor gebruik de gebruiksaanwijzing, deze versnellen het herstel van de blaar. Deze kun je kopen bij apotheek en drogisterij.
Overweeg ook om turnleertjes aan te schaffen, wel even ermee oefenen voordat je wedstrijden ermee gaat turnen, deze leertjes beschermen je handen tegen blaren.
Deze kun je kopen bij de betere sportzaken.