Ik ben erg beweeglijk in mijn slaap klinkt stom maar zelfs mijn man schop ik in mijn slaap uit bed. Help wat kan ik er aan doen?

Ik wordt eigenlijk nooit uitgerust wakker.

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.8K

Het beste antwoord

Je leven is waarschijnlijk teveel gevuld met onopgeloste zaken, dingen waar je tegenaan vecht.
Een andere mogelijkheid is dat je niet voldoende tot rust kunt komen door een storing in je slaapritme.

Ga in ieder geval nooit in bed denken aan dingen die je dwars zitten, dat helpt nooit.
Probeer aan iets leuks te denken. En zeg tegen jezelf dat je morgen aan het probleem gaat werken, maar nu niet.
Het probleem heeft dan een tijdstip en je bent er voor de nacht van verlost.

Maar een bezoek aan de dokter en/of een psycholoog is misschien niet verkeerd.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

ben je al naar de dokter geweest?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het lijkt me een erg vervelend probleem. Omdat je je man ook uit bed schop,kun je evt.twee losse 1pers.bedden kopen die je iets uit elkaar zet. Zorg voor n goed slaapritme,goed geventileerde kamer. Douche vlak voor je naar bed gaat en hou je zelf voor dat je de dag en evt.problemen van je afspoelt.Als écht nix helpt,ga dan zeker naar je huisarts,hij kan je evt.doorsturen naar n slaapcentrum. Slaaptabletten helpt niet,je krijgt er dan een probleem bij! Nl,dat je afhankelyk gaat worden van die dingen.veel sterkte

Toegevoegd na 14 minuten:
Heb 2 links voor je gevonden
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Naast de bovenstaande antwoorden kun je ook een avondmeditatie starten.

Voor het naar bed gaan, ga je ergens op een rustige plek tot rust komen. Laat de gedachten langs komen, accepteer ze maar schenk er verder geen aandacht aan, laat ze weer los. Het is oké.

Twee bedden is hier echt handig omdat je moet accepteren, stoppen met vechten tegen, dus ook tegen wat je 's nachts doet.