Wat zijn deze rode plekken op mijn hand?

Ik ben 16, ik heb sinds een tijdje deze rode plekken op m’n hand. Ze doen af en toe pijn en zijn op sommige dagen roder dan de andere dagen. Ik ben niet gevallen ofzo dus het is geen schaafwond

Picture for question
1.1K
Ritsuka
een jaar geleden
Laat de huisarts er eens naar kijken. Ik had iets vergelijkbaars, bleek bij mij een huidschimmel te zijn, was met een creme zo weg.
tinus1969
een jaar geleden
Idd huisartsenwerk. Waarschijnlijk eczeem of schimmel.

Geef als eerste antwoord