Mijn zoon is al 2 weken moe, bloed laten prikken ( ondertussen 4 keer) en er komt nog steeds niks uit. Weet Iemand iets?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
1.3K
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als er geen bloed uitkomt dan ook geen uitslag ;-)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Is het misschien klierkoorts? Als uw zoon jonger is dan 12 dan kan de bloedtest soms foutnegatief zijn
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 weken is op zich wel een korte periode! Kent je zoon nog meer klachten dan alleen vermoeidheid?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Te laat naar bed?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet niet hoe oud uw zoon is, maar het zou ook de puberteit kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Vermoeidheid is een zeer algemene klacht wat beantwoorden van de vraag lastig maakt. Bloedarmoede is zeldzaam (maar blijkbaar niet gevonden). Ziekte van Pfeiffer soms te testen, maar wordt kissing disease genoemd (leeftijd vaak rond pubertijd). Extreme vermoeidheid kan ook weer andere oorzaken hebben. Inderdaad zijn er meer klachten, wat is zijn leeftijd etc
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Puber? Dan kan het heel normaal zijn. Die hebben heel veel slaap nodig en komen daar niet altijd aan toe. Hij ligt toch niet te gamen 's nachts toevallig?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik weet wel iets, maar zonder leeftijd en een berg andere informatie is het gokwerk.
En 2 weken moe en al 4 keer bloed laten prikken? Om de 3 dagen ofzo?
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zoek maar eens op moeheid op deze site ; het is een ZO algemene klacht dat de vraag - en alle mogelijke oplossingen, die echter nooit ' leuk' of ' makkelijk' zijn - al tig keer langs is geweest.

Antwoorden (7)

Op tijd naar bed gaan en als dat niet werkt naar de huisarts.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Voorjaarsmoeheid? Geef hem een vitaminepreparaat à la Omnibionta of iets uit het Kruidvat.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
2 weken moe en nu al bloed laten prikken? Apart.. Meestal doen ze dat niet zo snel. Zou namelijk gewoon een virusje kunnen zijn. Kan best een aantal weken duren. Ik zou me eerlijk gezegd nog geen zorgen maken.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Zelfs al 4 keer.
Nog even doorzetten. Bijna meivakantie. Dan lekker bij huis blijven, uitrusten. Mijn zoon is ook vaak een week moe.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Misschien de schildklier die niet goed werkt
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Als uw zoon naast moeheid ook veel slaapt, eet, drinkt, overmatig zweet en veel plast, dan heb ik het echt over heeeeeel veel. Dan zou ik hem laten controleren op diabetes. Want mijn zoontje inmiddels 3 jaar had deze symptomen ook gehad toen hij 1 jaar werd. En toen ik zijn bloed controleerde op suikers, bleek dus dat hij diabetes type1 patient had. Wat hij trouwens nog steeds heeft. Misschien is dit een tip om het toch goed in de gaten te houden. Sterkte ermee.
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ijzer supplementen! Helpt bij mij ook altijd goed. Ik geef het altijd maar de schuld aan het wisselvallige weer.. Kan het verder ook niet verklaren.