Let op: Startpagina GoeieVraag geeft geen medisch advies. De antwoorden en reacties zijn geen vervanging voor een consultatie bij een arts. Raadpleeg bij gezondheidsklachten daarom altijd een arts.

Mijn zoon is al 2 weken moe, bloed laten prikken ( ondertussen 4 keer) en er komt nog steeds niks uit. Weet Iemand iets?

Weet jij het antwoord?

/2500

Op tijd naar bed gaan en als dat niet werkt naar de huisarts.

Voorjaarsmoeheid? Geef hem een vitaminepreparaat à la Omnibionta of iets uit het Kruidvat.

2 weken moe en nu al bloed laten prikken? Apart.. Meestal doen ze dat niet zo snel. Zou namelijk gewoon een virusje kunnen zijn. Kan best een aantal weken duren. Ik zou me eerlijk gezegd nog geen zorgen maken.

Nog even doorzetten. Bijna meivakantie. Dan lekker bij huis blijven, uitrusten. Mijn zoon is ook vaak een week moe.

Misschien de schildklier die niet goed werkt

Als uw zoon naast moeheid ook veel slaapt, eet, drinkt, overmatig zweet en veel plast, dan heb ik het echt over heeeeeel veel. Dan zou ik hem laten controleren op diabetes. Want mijn zoontje inmiddels 3 jaar had deze symptomen ook gehad toen hij 1 jaar werd. En toen ik zijn bloed controleerde op suikers, bleek dus dat hij diabetes type1 patient had. Wat hij trouwens nog steeds heeft. Misschien is dit een tip om het toch goed in de gaten te houden. Sterkte ermee.

Ijzer supplementen! Helpt bij mij ook altijd goed. Ik geef het altijd maar de schuld aan het wisselvallige weer.. Kan het verder ook niet verklaren.