Ja dit blijft gewoon zitten, het gaat om de vloeistof wat ze erin gooien, dit kan verschillen van sterkte
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Haar kan 3 verschillende soorten 'vormen' hebben.

- bandhaar
- ovaal haar
- bandhaar

Rond haar valt het beste te permanenten. Bandhaar juist bijna niet. Je kunt dit laten opmeten bij de kapster. Dan weet je meteen waar je aan toe bent en of een permanent bij jou sowieso wel pakt.

Een permanent blijft ongeveer een maand zitten, wanneer je haar dik en zwaar is kan het al wel wat eerder uitzakken.

Toegevoegd na 31 minuten:
De kapster haalt 1 enkele haar door een apparaatje en 'meet' zo welk soort haar je hebt.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Jawel, alleen zal het sneller uitzakken dan bij iets dunner, lichter haar.
Veel schuim erin, föhnen en flink wat haarlak.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Feitelijk blijft het niet lang zitten.. maar vraag eens aan je kapper of ze garantie geven als ze zeggen dat het wel kan. Dan kan je ze er later nog altijd op aanspreken als het toch niet is blijven zitten.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Ik weet wel, dat permanent op de een of andere rare manier zoiezo niet pakt, als je in je maandelijkse periode zit.
De permanent vloeistof pakt dan niet.
Dus dan moet je het zoiezo niet doen.