wat kan een zachte verdikking onder mijn schouderblad betekenen?

Mijn vrouw zag, dat indien ik mijn armen naar achteren strek een zacht verdiking onder mijn rechter schouderblad heb,
Ik voel er zelf niets van

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
3.6K

Antwoorden (1)

Aangezien je er geen last van hebt kan het zijn dat je dit je hele leven al hebt, geen lichaam is namelijk symmetrisch. Ook kan je spier hier verder ontwikkeld zijn doordat je je rechter arm meer gebruikt.
Blijf het even in de gaten houden.. Krijg je er toch last van of wordt de verdikking groter? Raadpleeg dan je huisarts, die heeft er natuurlijk meer verstand van.