Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Hoe komt een datingsite aan je emailadres?

Begin december kwam er een mailtje binnen van een dating site met de oproep me aan te melden bij hun zodat ik de kerstdagen tenminste niet alleen zou zitten. Ik heb me in het verleden nooit aangemeld bij zo"n site, heb daar ook helemaal geen behoefte aan, en zat ook niet in mn eentje met de feestdagen. Ik ben daar dus ook niet op in gegaan. Op mn mailtje terug hoe ze aan mn adres kwamen, kwam geen reactie.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
4.4K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Jij hebt je ergens opgegeven of geabonneerd, de mensen van die website hebben jouw e-mail adres verkocht en wordt nu gebruikt voor spam.

Tip: Volgende keer als je je ergens opgeeft, gebruikt de naam van de website als je voor/achter naam. hierdoor weet je precies waarvan de spam komt.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Vaak als je mee doet aan winacties geef je ook toestemming om reclames te ontvangen van bepaalde bedrijven. O.a. dus ook de datingsite. De helfrt van NL leest dit niet en zo ben je ineens aangemeld bij 10 bedrijven, websites dus. Door winacties aanmelden voor enquites enz enz..
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding