Dan merk je er de volgende ochtend niets van, wiet of hasj is uitgewerkt na 2 tot 4 uur.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Hasj en weet (thc) is nog tot enkele weken aantoonbaar in je urine. http://www.jellinek.nl/vraag-antwoord/alcohol-drugs/cannabis/cannabisgebruik/hoe-lang-zijn-hasj-en-wiet-in-het-lichaam-aantoonbaar/ Lijkt mij raar dat je er na een paar uur niets meer van zou merken.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat klopt, maar de THC is wel snel verdwenen uit het bloed, waardoor je er geen last meer van hebt, tenzij je een regelmatige gebruiker bent. Van een eenmalig jointje merk je de volgende dag niets meer.
Ik merk het wel als ik in de avond geblowed heb, sowieso onthoud ik dan mijn dromen niet en word ik een stuk duffer wakker. Mijn bed uitkomen is ook een drama dan.