Hoe komt het dat ik zoveel afval en toch veel eet?

Ik ben 22 jaar.
Een half jaar geleden was ik nog inwonend bij mijn ouders thuis.
Ik woog 60 kilo.
Nu woon ik op mijzelf, maar sindsdien val ik steeds maar af af af.
55 kilo. 50 kilo. 45 kilo. 43.
En nu ben ik zelfs 38 kilo, terwijl ik toch veel meer eet dan bij mijn ouders thuis.
Hoe kan dit?
Ik sport niet, ik beweeg niet enorm veel. En toch blijf ik maar afvallen, en ook als ik veel vet eet, val ik toch weer af.
Enig idee hoe dit kan?

Toegevoegd na 1 minuut:
Ik voel me niet slecht, voel me normaal.
ik heb geen anorexia ofzo, ik steek geen vinger in mn keel.
En Ik was naar de huisarts gegaan, maar die kon niks vinden.

Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden
1.4K

Het beste antwoord

Dit is echt niet gezond als ik jou was zou ik een doorverwijzing vragen wil je niet onnodig ongerust maken maar mn buurmeisje had hetzelfde konden ze ook niks vinden uiteindelijk bleek ze jeugd leukomie te hebben :( zou er niet te lang mee wachten en gewoon doorzeuren dat je hoger op wilt want dit is niet goed...
Verwijderde gebruiker
9 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Zeker iets mee doen. Van 60 naar 38 kilo is écht heel erg veel.

Nog een keertje naar de dokter gaan, want ik weet niet hoe groot je nu bent
maar ondergewicht is heel gevaarlijk. Ook als je goed eet.

Er moet een oorzaak zijn van het afvallen.