Hoe lang kan duizeligheid duren na een narcose?

Ik ben twee maal onder narcose geweest binnen twaalf uur. De eerste keer ongeveer 2.5 uur en de tweede keer ongeveer 1.5 uur

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
14.9K
Ritsuka
10 jaar geleden
Ik had eens na een lange operatie de hele dag
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Iedereen verschillend hoor!
Alleen als je veel last hebt neem contact met te annesatasist op. Die kan je het beter uitleggen:
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Dat is niet te zeggen, dat verschilt per persoon.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Heb er tot 6 wkn een keertje last van gehad . Begin veel zakte wel af
Naar minder! Een andere keer helemaal niet
SimonV
10 jaar geleden
Mijn maximum was drie maanden. Maar een andere keer ook helemaal niet.
Ivana
10 jaar geleden
Je kan er nog veel meer dingen aan overhouden: huilbuien en concentratiestoornissen.
Men neemt aan dat voor elk uur narcose een hele maand naweeën kunnen optreden, die voor iedereen verschillend kunnen zijn.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
De dokter zegt dat een licht roesje helemaal geen kwaad kan ! Een narcose is veel zwaarder dus

Antwoorden (1)

Dat kan weken duren.

Het hangt natuurlijk ook heel erg af van het soort operatie en daar zeg je niks over.
Ik ben na een lichte operatie wel eens een week lang ziek en misselijk geweest.

Het hangt natuurlijk ook af van de persoon.
De een kan er beter tegen dan de ander.
Mijn man is al vaak onder narcose geweest en die heeft helemaal nooit last
van duizeligheid gehad.

Er zijn ook mensen die een paar weken wat beroerd en duizelig zijn.

Het hangt natuurlijk ook af van de soort narcose, anesthesie.

http://mens-en-gezondheid.infonu.nl/diversen/93450-operaties-narcose-wat-gebeurt-er.html