Is het mogelijk om met de wratjes die op je handen zitten de geslachtsdelen te mesmetten?

op mijn hand heb ik twee wratjes weg laten halen. Is het nu mogelijk dat ik mijn vriendin besmet hiermee als we vrijen? Zo ja, zijn dit dat gewone wratjes, of zijn dit dan genitale wratjes.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Antwoorden (2)

Ja,dat kan:Wratten worden veroorzaakt door virussen. Een virus is een klein micro-organisme, dat ziekte kan veroorzaken. Wratten zijn dus besmettelijk.
Maar meestal zijn dit dan de gewone wratjes,die zelden muteren naar genitale wratjes.
fremar
10 jaar geleden
Genitale wratten worden veroorzaakt door een ander virus dan de wratten die je op je vingers hebt.
Zie bijgevoegde link.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eventjes antwoord geven op de vraag ; Ja.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan nog even antwoord geven op de vraag ; Nee.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
En dan nog even antwoord geven op de vraag ; Nee.