Hoe heet het als je als hetero vrouw in je seksuele fantasie een man bent, zie uitleg aub?

Mijn vrouw vertelde mij eventjes terug iets, maar ik weet niet goed hoe ik dit kan plaatsen, misschien als ik weet hoe zoiets heet of het vaker voorkomt, dan kan ik er misschien wat over lezen.

Als zij fantaseert -dit gaat dan niet over de daadwerkelijke daad maar bepaalde spannende scenario's- dan is zij een man. Het geslachtsdeel is daarbij onbelangrijk, want dat wordt niet 'gebruikt' om het maar een beetje netjes te houden. Ook kijkt zij naar dit soort scenario's op internet waarbij de 'ontvangende' een man is en zij ziet zichzelf in die rol. De ander is trouwens ook een man dan.

Is zoiets nou normaal? Ze zei zelf lachend, ja schat je bent getrouwd met een homoseksuele man lijkt wel!
Ik zou graag wat meer er over willen weten want zoiets heb ik eerlijk gezegd niet eerder gehoord. Hopelijk heb ik het op deze wijze wel een beetje begrijpelijk omschreven. Het is dus niet zo dat ze fantaseert over het als man seks hebben.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Het is fantasie. Anything goes. Zelfs als ze zou fantaseren dat ze een watermeloen was, was dat een hele normale fantasie.
Reddie
10 jaar geleden
Als je elk "soort" fantasie een naam zou moeten geven, dan zou de dikke van Dale nog dikker worden.
Ik denk niet dat het zin heeft er over te lezen. Elke fantasie is weer anders. En een fantasie is een fantasie.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ze interesseert zich gewoon daar in, zolang het fantasieblijft...
burgos
10 jaar geleden
We hebben toch allemaal fantasieen
Ik zou zeggen,doe er wat mee..
.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je vraag is of het normaal is. Ik denk dat het normaal is, maar niet erg algemeen.
Ik weet wel dat deze gedachten vaker voorkomen bij vrouwen.
Prijs jezelf gelukkig met de openhartigheid van je vrouw. Lang niet in elke relatie is deze openheid algemeen.

Het beste antwoord

Autoandrophilia

http://www.crossdreamers.com/2010/02/autoandrophilia-on-women-who-fantasise.html
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Antoni
10 jaar geleden
Is hier ook een Nederlandse term voor, zo vraag ik me af?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
autoandrofiel