Is er een manier om je penis langer te maken?

Hier bedoel ik niet mee door hem stijf te maken. Ik bedoel wanneer hij gewoon is dat hij ook langer is, en bij een stijve dan ook langer

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
9.8K
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet me danken aan een mop.
Bij een belgische voetbal club speelde een neger met een hele grote lul.
Als ze onder de douche stonden waren alle belgen jaloers.
Op een gegeven moment vraagt een belg?
Hoe kan ik ook zo,n grote lul krijgen net als jij.?
Oha zegt de neger ,,gewoon een touwtje erombinden met een gewichtje van een kilo.
En dan een poosje laten zitten.
Een week later staan ze weer met zijn allen onder de douche.
En zegt de neger,,is hij al wat langer geworden.
Nou Langer niet zegt de belg,,,,Maar hij is onderhand wel net zo zwart als die van jou.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
beter een kleine die steigert dan een grote die wijgert
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
fautje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het is foutje
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
@ Loenie, ken jij die van JJoyRideRR dan? Misschien wijgert die van hem wel echt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
nou ... hij geeft best wel vaak over

Het beste antwoord

Ja, dat kan. Door bepaalde pillen of door jelken.
De Engelse doktor Brian Richards is een van de personen die wetenschappelijk onderzoek heeft gedaan naar de werking van Jelken. Eind jaren zeventig werd zijn onderzoek gepubliceerd in "British Journal of Sexual Medicine". Uit dit onderzoek blijkt dat 87% van de proefpersonen een grotere en dikkere penis had na afloop. De resultaten van het onderzoek toonden aan dat je je penis wel degelijk kunt vergroten met jelken. Er bleek dat je door jelken je penis maximaal iets meer dan 6 centimeter kan maken en 2 centimeter dikker kunt maken. Door de oefeningen komen er miniscule scheurtje in de spieren van je penis die zichzelf,net als bij de andere spieren in je lichaam, daarna herstellen en vergroten.

Jelken, ook wel Jelqen genoemd, is een eeuwenoude manier om je penis dikker en langer te maken door middel van oefeningen. Omdat je penis uit spieren bestaat kun je deze trainen net als de andere spieren in je lichaam. Het verschil is wel dat je er veel meer tijd en moeite in moet steken, maar de resultaten zijn er wel. Deze manier van penisvergroting komt steeds meer op in de wereld, omdat het de best werkende methode is.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
nog nooit van gehoord, wat apart.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
http://penismedia.com/jelqing_techniek
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Doet me denken aan een scene in de film The Pick of Destiny van Tenacious D: daar doet Jack Black push-ups, maar dan met zijn penis. Die heeft dan vast ontzettend veel gejelkd ;-)

Andere antwoorden (8)

de penis wordt enkel en alleen langer als hij stijf wordt, verder zul je gewoon moeten wachten, tot hij wat gaat groeiten, het is echt niet anders.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
waar zijn de minnen voor? (pute interesse waarom het antwoord fout is)
Nee er zijn wat "optische" middelen maar eigenlijk zul je het moeten doen met de lengte die je hebt.

En het klinkt cliche maar ook een kleine penis kan een vrouw genot geven je moet gewoon wat creatiever zijn.

En tref je een vrouw die behoefte hebt aan meer gewoon verder zoeken er zijn er genoeg die klein fijn vinden omdat het anders bij hun pijn doet.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zeker, meneer/mevrouw Janssen van de kliniek 'Oisterwijk' is daarin actief. Succes....
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Nee hoor er is niks wat je penis groter kan maken. Er zijn wel zalfjes en zo maar dat is allemaal niet waar is gewoon een manier om geld te verdienen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er aan trekken
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Je kunt trekken tot je een ons weegt, langer zal hij niet worden daar door.
misschien viagra.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Kimath
13 jaar geleden
Viagra doet niets aan de lengte, het zorgt er alleen voor dat de penis stijf kan worden bij mannen die erectieproblemen hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Helpt echt niet!!
elke dag 1x aftrekke
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Sommigen hebben er baat bij,door "hem" één x per dag in de Pokon te dompelen.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
De zaadjes verzamelen en in vruchtbare bodem planten.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahahahha +
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Hahah, van mij ook een plus;)
Kimath
13 jaar geleden
hahaha :P