Waar kan ik bh-maat 60C of 65C kopen?

Ik ben klein (1m60) en heb bh maat C. Doordat ik klein ben heb ik ook maar een romp-omtrek van 60/65cm. Met deze combinatie is het moeilijk een leuke bh te vinden. Ik ken een aantal merken die deze kleinere rompmaten verkopen (bijvoorbeeld Freya), maar dan is het telkens cup D of nog groter.. Het liefst heb ik voorgevormde cups. Ik hoop dat jullie goede tips hebben!

Alvast bedankt!

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.5K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Laat je maat eens goed meten, in een gespecialiseerde duurdere winkel, in de meeste gevallen pas je als je maat 65B hebt, 60C ook wel, dus een cupmaat groter een wijdte minder. Probeer desnoods een 70A.
Vaak kom je met een juiste meting, op een totaal andere maat uit, dan je dacht te hebben.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Klopt wat crea zegt.
Ga maar eens naar een duurdere lingerie winkel!
65 c en 60 c zit wel verschil in.
Normaal zou het zijn
65 c en 60 d die maten zijn gelijk.
Kijk er eens naar!

Het beste antwoord

Kijk eens op www.mariejo.nl daar hebben ze een aantal bh's vanaf maat 65....!