Ja, dat kan helpen, maar werkt niet bij iedereen voldoende, maar het is zeker het proberen waard. Paracetamol is 1 van de veiligste pijnstillers die in de vrije verkoop te koop is, met de minste bijwerkingen, ontstekingsremmers zijn niet nodig bij groeipijn.
Lees ook de tips in de bron.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Paracetamol is een pijnstiller dus dit helpt ja. Groeipijn oftewel krampen in benen, armen, voeten etc.. neem ik aan.

Wat ook helpt is je benen strekken als je in bed ligt, zodat je met je handen zo dicht mogelijk bij je voeten komt, zo strek je je benen en spieren en kan de krampen verminderen.