Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Wat kan je er tegen doen, als je haar steeds dunner wordt en dit nog niet veroorzaakt wordt door leefijd?

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
414

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

Wie zegt dat dat nog niet door leeftijd komt. Ik ken iemand die al op haar 16e grijs werd. Niet iedereen verouderd in hetzelfde tempo.

Maar wat je eraan kan doen? Er zijn verschillende middeltjes in de handel om je haaruitval tegen te gaan, of om je haar dikker te maken. Of die werken weet ik niet (geen ervaring mee), maar je zou het eens aan je kapper kunnen vragen.

Toegevoegd na 21 seconden:
Aan het eind van de eerste zin hoorde natuurlijk een vraagteken...

Toegevoegd na 1 minuut:
Je zou ook eens kunnen googlen op 'haaruitval'. Er zijn nogal wat interessante sites...
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (3)

Gewoon accepteren en er vooral geen geld aan uitgeven. Het is allemaal nep en je haar wordt er zeker niet beter van.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zaken veranderen en sneller dan je denkt: ik heb in de tijd zien veranderen dat kaalheid van uitzondering verandert in regel. Als je naar de sauna gaat merk je ook de de omvang en lengte van de jongeheer ook flink groter worden is. Bij de kazernes en hotels hebben ze alle bedden moeten vervangen, omdat de nensen te lang zijn geworden. Het aantal brildragers is goter geworden.
Oorzaakonbekend, maar dat doet niets af aan de feiten.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Lekker kaal scheren. Kan heel mooi staan.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding