Daar moet je even mee naar de huisarts. Hoe oud ben je? Als je nog niet zo lang ongesteld wordt dan gebeurt het wel vaker dat je zo lang ongesteld bent maar je kunt bloedarmoede krijgen door het vele bloedverlies. Dus op naar de dokter!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ik zou even naar de dokter gaan!
Ben je al lang ongesteld? Vaak is het in het begin onregelmatig, en dan is dat volgens mij wel mogelijk.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Direct naar de huisarts. Had mijn schoonzus ook. Omdat ze al kinderen had hebben ze haar baarmoeder verwijderd - eierstokken zijn niet verwijderd vanwege hormoonhuishouding.
Sterkte!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Maar dat zal door vleesbomen veroorzaakt zijn. Die komen bij jonge meisjes niet voor maar is een kwaal bij oudere dames.