Zullen vlekken blijven?

Ik heb ongeveer een halfuur geleden een foto genomen met flits, vrij dicht bij mijn oog. Het probleem is: ik zie nog steeds vlekken.. weet iemand als dit over gaat, en als hier eventueel behandelingen voor zijn? Ik maak me echt zorgen..
Ik zie ook wel wat wazig aan mijn linkeroog.. aan mijn rechteroog mankeert er niks. Het is gewoon een heel vervelend gevoel. Het drukt een beetje
{toegevoegd} zit nu in de auto. Het is al een beetje over aan het gaan, maar komen mijn ogen in contact met bv autolichten dan zie ik de vlekken weer. Wel vond ik het nodig om erbij te vermelden dat ik BIJZIEND ben.

Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
in: Optiek
1.7K
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Is nu al wat aan het beteren. Wel prikken mijn ogen nu enorm. Ik heb het gevoel dat ze zullen tranen. Vroeg slapen kan geen kwaad zeker?
Reddie
5 jaar geleden
Vroeg slapen kan nooit kwaad.
Maar het heeft geen enkele invloed.
Zou eigenlijk al binnen een paar minuten over moeten zijn.
Bijziendheid is een kwestie van de lens, vlekken zijn een kwestie van je netvlies.
Hebben dus niets met elkaar te maken.

Antwoorden (1)

Doet een beetje denken aan lasogen of sneeuwblindheid.
Gaat dus vanzelf over.
Dat betekent overigens niet dat er geen blijvende schade kan zijn.
Beter worden je ogen er in elk geval zeker niet van.
Beetje voorzichtiger in de toekomst,zou ik adviseren.
5 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Heel erg bedankt!! Ik maakte me echt zorgen.. ik hoop dat het overgaat. Weet je toevallig ook iets over mijn andere vraag (over tinnitus)? Alvast bedankt
Verwijderde gebruiker
5 jaar geleden
Is ondertussen al een tijdje opgeklaard. Was de dag erna nog steeds, daarna verdwenen.