Welk ziekenhuis in Nederland is het beste in het behandelen van Neurologie? (zie uitleg)

Of misschien beter gevraagd, Zou je erachter kunnen komen, welk ziekenhuis in Nederland, de beste afdeling Neurologie heeft? (in het opsporen/genezen ervan)

Ik zie meestal in het algemeen onderzocht, ''de top 100 ziekenhuizen van Nederland'', maar zou je dat ook per afdeling (in dit geval Neurologie) kunnen vinden?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
17.2K

Het beste antwoord

Op de zorgkaart vind je ook neurologen en beoordelingen daarvan, er staat bij in welk ziekenhuis ze werkzaam zijn.
http://www.zorgkaartnederland.nl/neuroloog

Toegevoegd na 1 minuut:
Dr Mulder uit het Ikazia ziekenhuis in Rotterdam heeft bijvoorbeeld een 9,3, maar hij is niet de enige, er zijn veel meer goede neurologen.

Toegevoegd na 20 minuten:
Neem eens contact op met de epilepsievereniging, in welk ziekenhuis en bij welke arts je je het beste kunt laten onderzoeken/behandelen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ieder mens is verschillend en stelt andere eisen aan een arts, je moet proberen een beetje door de kritiek heen te lezen. Daarom heb ik ook een link van de epilepsievereniging erbij geplaatst, zij krijgen vast ook veel informatie over de artsen.