Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

ik slaap goed in maar slaap slecht door, wat te doen?

ben al lang onder behandeling, val makkelijk in slaap als ik niets doe,
slaap met abneumasker, ik slaap 's nachts niet door maar val wel snel in slaap, wat kan ik hieraan doen??? Als ik wakker ben denk ik veel.

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Geef jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image

Antwoorden (2)

Je kunt aan je behandeld arts vragen of melatonine je probleem kan verminderen, je kunt melatonine ook gewoon bij de drogisterij kopen, maar als je onder behandeling bent bij een arts, is het verstandiger dit in overleg met je arts te doen. Melatonine helpt bij inslaap en doorslaapproblemen. Je zou hier dus baat bij kunnen hebben.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Veel apneu patienten hebben hier last van voordat ze behandeld worden voor apneu.
Ben je pas sinds kort onder behandeling voor apneu, wacht het dan nog even af. Je lichaam en geest moeten eraan gewend raken.
Ben je al langer onder behandeling, dan zou het kunnen zijn dat de druk wat laag staat afgesteld. Vraag dan aan je behandelend arts of de druk verhoogd kan worden (zeker als je partner zegt dat je snurkt).
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Deel jouw antwoord

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

/
Geef Antwoord
+
Selected image
logo van Kompas Publishing

GoeieVraag.nl is onderdeel van Kompas Publishing