Ik heb me een jaar of 20 geleden al als orgaandonor geregistreerd. Kan ik ergens nakijkenn of ik nog steeds geregistreerd sta?

Toegevoegd na 27 seconden:
nakijken dus

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Volgens mij werd je 20 jaar geleden niet geregistreerd, je had gewoon zo'n kartonnen kaartje in je knip, je kunt je nu alsnog laten registreren op jaofnee.nl
https://www.jaofnee.nl/?pk_campaign=sea&pk_kwd=donor%2520worden&gclid=CLa89ouS1boCFQ1f3godAhIAbA
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Minister Borst wilde destijds dat iedereen orgaandonor werd. Je kon je via een kaart die je moest opsturen aanmelden. Kan ook wat korter geleden zijn dan 20 jaar maar je kon je daarvoor echt voor aanmelden.

Het beste antwoord

Je kunt je registratie in het donorregister nakijken of wijzigen via onderstaande site.
bamibal
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
thanks.