Waarom mag je geen ontharingscreme gebruiken bij moedervlekken?

Wat gebeurt er dan?
En wat moet je doen als je het toch gedaan hebt? (op die van mij stond niet dat het niet mag)

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.9K

Antwoorden (1)

Omdat de moedervlek dan kan gaan irriteren, de haren op een moedervlek zijn doorgaans ook dikker dan op de normale huid, waardoor je de ontharingscreme langer zal moeten laten intrekken op de moedervlekken. Te lang in laten trekken, veroorzaakt irritaties. Het hoeft niet op de gebruiksaanwijzing te staan, omdat de moedervlek door ontharingscreme niet kwaadaardig wordt en omdat er in de gebruiksaanwijzing staat, hoelang je de ontharingscreme maximaal mag laten inwerken.