Is het mogelijk dat je na het inademen van voedsel geen longontsteking krijgt maar wel klachten hebt?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Ritsuka
10 jaar geleden
Het geeft natuurlijk altijd wat irritatie
Amadea
10 jaar geleden
Als je aan het koken bent adem je altijd wel wat geuren in. Waarom zou je daar longontsteking of andere klachten van krijgen?

Antwoorden (1)

Dat is mogelijk, door verbranding, irritatie door stoffen in het voedsel, voedsel dat achterblijft, het voedsel dat de luchtpijp of longen heeft beschadigd, allergische reactie, enz
Robby BB