Is het slecht voor je om vanuit een warm bed naar een koude kamer te lopen?

Mijn verwarmingen staan geregeld uit dus stapte ik vandaag een woonkamer in van 16.2 graden. Ja natuurlijk koud, maar is het ook schadelijk?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Tuurlijk niet. Bij de sauna heb je dat toch ook
Cryofiel
10 jaar geleden
Als ik in de winter mijn bed uitstap, stap ik al van het warme bed de koude (5 °C of minder) slaapkamer in. Nooit last van gehad.
Ivana
10 jaar geleden
Vroeger stonden de bloemen op de ramen als het vroor. Wordt je sterk van.
Ritsuka
10 jaar geleden
is goed voor je weerstand

Antwoorden (1)

In de sauna stapt men regelmatig van de hete saunaruimte in een ijskoud bad. Dat wordt als gezon aangemerkt. Dus van je warme bed naar een iets koudere kamer levert geen gezondheidsrisico.
Reddie