hoe kan ik zwaarder worden?

Ik ben 1.91 m en weeg iets meer dan 70 kg. Ik ben een man van tegen de veertig. Ik ben m'n hele leven al dun en zou graag willen aankomen. Ik eet best wel veel, maar soms ook uren niet. Eet 3 maaltijden per dag en mueslirepen en chocola tussendoor. Heb niet echt het gevoel dat als ik meer eet dat ik meer aankom.
Bedankt alvast voor jullie antwoorden.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden

Antwoorden (5)

Spiermassa weegt meer dan vet.

Goed eten en veel krachttraining zal er dus voor zorgen dat je op een gezonde manier aankomt.

Als je dit echt op een goede manier aan wilt pakken dan kun je je het beste inschrijven bij een fitness club en dit met de trainers overleggen.

Toegevoegd na 3 minuten:
Je zit overigens wel gewoon op gezond gewicht...

Check deze link http://www.voedings-advies.nl/show/0/0/client2006/2035/berekenbmi.html

Toegevoegd na 6 minuten:
Sorry, dode link

DEZE DOET HET

http://www.voedings-advies.nl/show/NL/client2006/2030/berekenbmi.html
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Misschien regelmatig een bezoek brengen aan Etenstijd (Tilburg) vrij goedkoop en je krijgt er zo lekker te eten (iedere x als ik er vandaan kom lijkt het alsof ik 5 kilo zwaarder ben....)
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Mooi toch? Ik hoor je niet zeggen dat je dikker wilt worden. Dan zit je op het spoor van spieren ontwikkelen. Zoek een manier van krachttraining die jij prettig vindt. Hoeft echt niet op een sportschool. Als je genoeg ruimte hebt om een simpel opvouwbaar oefenbankje neer te zetten en een matje uit te rollen heb je verder nog wat ijzers nodig en eventueel een oefenbal. Voor niet meer dan een euro of honderd kun je daar jaren mee vooruit. Voelt stukken lekkerder dan jezelf volstoppen met chocolade- en andere repen, hoewel een enkel stukje helemaal geen kwaad kan. Tip: neem de donkerste chocola die je kunt vinden.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Precies het antwoord op de vraag, +
Als je op een gezonde manier wilt aankomen is het sleutelwoord koolhydraten. Ga niet aan de vette chips of chocoladerepen zitten, maar eet een paar keer per dag extra een stapel boterhammen, een bord pasta, of een rijstgerecht. Zorg dat je hierbij ook veel eiwitten binnenkrijgt door er vlees, vis en (magere) zuivel bij te eten. Combineren met krachttraining om je spiermassa wat te vergroten.
Mocht dat allemaal niet helpen, is het misschien goed om een keer met een dietist te praten. Is je schildklier ook wel eens getest? Succes ermee in ieder geval.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Een diëtiste kan je niet alleen helpen met afvallen maar ook met zwaarder worden.