Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik ben ziek, terwijl ik juist deze week vakantie heb, hoe word ik zo snel mogelijk weer beter?

Ik heb nu 2 dagen griep, maar ik heb zoveel dingen te doen die veel leuker zijn dan ziek zijn, wie weet hoe ik zo snel mogelijk weer beter word?

Toegevoegd na 54 minuten:
Ik heb niet te maken met vakantiedagen enz, want ik ben inderdaad een scholier. Maar ik baal ontzettend dat ik juist in de vakantie alleen maar in bed lig en niks kan eten.
Heeft iemand grootmoeders-tips?^^

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
1.3K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Het beste antwoord

de griep moet je niet onderschatten.
je kunt hem beter goed uitzieken om te verkomen dat je nog erger zieker wordt

Toegevoegd na 1 minuut:
Er is dus geen geneesmiddel voor griep. Rust is het beste medicijn. Ga dus niet te vroeg aan de slag.

Toegevoegd na 6 minuten:
kijk even in je coa op terug gaven van je vakantiedagen tijdens ziekte
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Andere antwoorden (6)

Tja, uitzieken is toch het beste als je ziek bent.
Maar vraagje: Heb je je wel ziek gemeld op je werk? Als je in je vakantie ziek wordt, dan worden die vakantiedagen omgezet in ziekdagen, waardoor je je vakantie later alsnog kunt opnemen.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
heel veel slapen dat is het beste
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Het feit dat je alweer aan leukere dingen denkt betekent dat je aan de beterende hand bent. Als je echt volop geveld bent door de griep wil je alleen maar in je bed liggen. Ik denk dat je scholier bent, klopt dat. Als je nl een baan zou hebben en je meld je ziek tijdens je vakantie dan wordt je vakantietegoed opgeschord.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden