Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

krijg ik een borstcorrectie vergoed bij extreem slappe borsten?

Door veel afvallen zijn mikn borsten heel erg slap geworden. Zo slap dat ze in geen enkele bh blijven zitten. Bovendien zorgt de slappe huid ervoor dat ik bijna geen gevoel meer in mijn borsten heb. Dus ik wil geen borstvergroting of mijn volle boezem terug maar een beetje meer volume zodat ik weer een bh aan kan en weer gevoel in mijn borsten heb.

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
1.7K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Overleg met je huisarts en verzekering, zij zijn de enige die dit kunnen bepalen.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
http://www.kliniekbon.nl/p/358/Informatie_over_borstlift.html#606
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
gewoon zeggen dat je er heel veel emotionele schade door krijgt en je zelft niet meer durf te tonen en echt last hebt dan zouden ze meer naar het phsiekee asect kijken dan de borsten echt zelf maar je borstlift krijg je wel

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (2)

Dat hangt ar van je zorgverzekeraar. Daar moet je het navragen.
De kans is niet groot, tenzij ze op je knieen hangen.
Mij dochter had een hangbuik doordat haar buikspieren tijdens de zwangerschap waren gescheurd. Maar ze moest de operatie zelf betalen. (€ 7000)
(Lees meer...)
Reddie
10 jaar geleden
Nee. Dergelijke correctieve ingrepen worden alleen vergoed indien er sprake is van een functiebeperking of indien zich moeilijk behandelbare ontstekingen gaan voordoen. Hiervan is door slappe borsten meestal geen sprake.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding