Hoe verminder ik de pijn onder mijn nagel?

Ik heb met een schroevendraaier onder mijn nagel gestoken nu doet het erg zeer en ziet de nagel er raar uit

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
6.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
https://www.dropbox.com/s/rnqz9yn7j3v3z51/Photo%2015-10-13%2014%2005%2022.jpg dit is een foto
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Kijk goed uit dat het niet gaat ontsteken.

Het beste antwoord

De pijn komt door de druk onder de nagel veroorzaakt door een bloeduitstorting. Verder is er een kan op ontsteking omdat er een wond is ontstaan onder de nagel. Het is beter voor zowel de pijn als een eventuele ontsteking dat de dokter de nagel behandeld. Dit kan door eventueel een gaatje in de nagel te maken waardoor het bloed en de wondvloeistof eruit kan en er een antibacteriële crème in kan worden gesmeerd. Succes!
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Andere antwoorden (1)

Ga naar de huisarts om een gaatje te laten prikken in de nagel. Want er zit een bloeduitstorting onder die geen uitweg krijgt, en dat veroorzaakt de pijn. Via het gaatje gaat de druk er af.
Amadea
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
ooit een verhaal gehoord van iemand die hetzelfde had.
Die moest een naald in het vuur houden en dan met de scherpe kant op de nagel zetten op de plek waar de bloeduitstorting zat ... de naald zakte er vanzelf min of meer in weg .... het deed even pijn maar daarna was inderdaad de druk ervan af ...
(dit was een advies van de huisarts)