Hoe kan ik een Ingegroeide haar zelf verwijderen ?

Het is van het epileren ontstaan bij de bikinilijn, en is nu ongeveer 1,5 cm groot al

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
2.8K
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
al naar de dokter geweest?

Antwoorden (2)

Je kunt hiervoor speciale middeltjes kopen, als je die na het ontharen opbrengt voorkom je dat de haren ingroeien, je kunt dit ook gebruiken bij al ingegroeide haartjes, bijv Pdf Vanish.
Ook scrubben kan helpen, maar dit kun je beter niet doen als de plek ontstoken is.
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
70% alcohol om mee te ontsmetten en een naald.
De haar er niet uittrekken, maar zorgen dat ie weer uit de huid komt.

(heb je meer uitleg nodig?)