Mag je aftermoring pil innemen met de pil?

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Amadea
10 jaar geleden
Waarom zou je? Als je de pil gewoon elke dag slikt heb je geen MAP nodig.
Ritsuka
10 jaar geleden
Als je aan de pil bent, hoef je toch geen morning after pil te nemen?
Waarom wil je ze beide?
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Als je een paar dagen de pil vergeten bent ben je aangewezen op een MAP in combi met de gewone pil, wat is daar nu weer moeilijk aan?
Amadea
10 jaar geleden
In de vraag is geen sprake van vergeten, maar van combinatie. Vraagsteller reageert niet, dus wat is daar nu weer moeilijk aan?

Antwoorden (1)

Het kán wel, maar het is dubbel op en als je heel gevoelig bent voor hormoonschommelingen, zou je er problemen mee kunnen krijgen.
Als je de pil trouw en regelmatig inneemt is de morningafterpil overbodig.
jc54
10 jaar geleden
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Niet echt dubbel.
Een MAP is vele malen sterker, daar valt de gewone pil bij in het niet.