Wat kun je doen tegen erectie problemen?

Ik heb daar regelmatig last van.
Ik wil geen viagra slikken maar vraag me af wat andere mannen doen met dit probleem.

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
1.2K

Antwoorden (9)

naar de huisarts gaan?
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Zoek eerst eens naar een oorzaak.
Ben je te gespannen?
Ben je niet opgewonden genoeg?

Als je tijdens `het` doen, gaat liggen denken over de afwas die nog gedaan moet worden, gaat het niet lukken...
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Het kan aan heel verschillende dingen liggen.. stress of misschien wel je voeding. Misschien heb je een tekort aan zink en ijzer. Of slik je teveel pijnstillers. Of misschien ligt het probleem dieper en is het een psychische hindernis.
Allemaal 'misschien'..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Gezonder eten/leven kan al helpen.Of praten met je partner.Het kan iets lichamelijks zijn,en dan zal je toch echt een dokter moeten bezoeken,maar weet dat je hersens je grootste geslachtsorgaan is.Misschien klopt daar wel iets niet.Zulke problemen kunnen zoveel oorzaken hebben.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Er zijn niet zo lang geleden een aantal spotjes uitgezonden voor mannen met een erectiestoornis. Er werd verwezen naar onderstaande website. Ook is er een forum waar dit soort onderwerpen uitvoerig besproken worden..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
niet te veel drinken en roken, gezonde voeding doorslikken (groenten en fruit gedurende lange periode). Je mag niet te gestrest zijn. Maar ik zou zowiezo eens naar de dokter gaan.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Als je wil weten welk hulpmiddel het beste is.... voor iedereen anders.

mijn persoonlijke ervaringen:

Viagra werkt perfect/onmiddellijk binnen het uur:
mijn nadelen:
ik kreeg ik een gevoel van verstopte neus van
na mijn orgasme een kloppend voorhoofd en je krijgt het echt warm.
echt een nadeel als je het genomen hebt en je gaat wandelen krijg je al een erectie, pff balen dus ;-)
hartkloppingen moeten als normaal beschouwd worden.
ik hiel er niet echt van.

Cialis: voordeel hiervan is dat je het tijdens de lunch kan nemen als je denkt 's avonds.... gebeurt het niet, geen bijwerkingen als bij Cialis er moet stimuli bijzijn en werkt 24h00 (dus s'morgens kan je ook nog sporten).

levitra: binnen het half uur na inname werkt het al.
werkt ook maar 6 uur-100%

klein vraagje, waarom heb je daar "regelmatig" last van (dus niet altijd)?
wat heb je aan je hoofd want inderdaad zoals iemand hier zegt... het begint tussen de oren ;-)

van alle 3 de producten, neem ze niet alle dagen of teveel want na 2 weken krijg je echt last (begint alles heel moeilijk te werken omdat je lichaam het te gewoon word.

op alles mag je alcohol drinken!
op Levitra heeft het de meeste invloed d.w.z. veel alcohol/weinig kans dat het nog lukt.

maar zoals alle medicijnen werkt het bij iedereen anders en moet je echt wel eerst even met de dokter spreken en pas op als je hart/nier klachten hebt.

ben je hier iets mee?
groeten,
Steven
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Alleen al door de goeie groente te eten kom je al een heel eind .
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Met een recept voor een erectiepil naar de apotheek, hoe gaat dat?

Je hebt eindelijk de moed verzameld om hulp te zoeken bij een probleem dat veel mannen ervaren: erectiestoornissen. De belangrijkste stap is gezet! Je hebt de dokter gesproken en die heeft je een recept voor erectiepillen voorgeschreven die je kunnen helpen om weer een (goede) erectie te krijgen waardoor jij en je partner weer volop kunnen genieten van het vrijen.

Met het recept ga je naar de apotheek en daar wil je graag discreet geholpen worden.
Je apotheker heeft beroepsgeheim, net als de assistentes. Dit betekent dat jouw situatie nooit buiten de apotheek met anderen besproken mag worden door hen. Dit houdt in dat je met een veilig gevoel om meer informatie of meer service kunt vragen.

Zo kun je (telefonisch) een afspraak maken om in een aparte ruimte het eerste recept te ontvangen en meer informatie te krijgen, zonder dat anderen kunnen meeluisteren. Ook kun je vragen of de pillen in een blanco verpakking thuis bezorgd kunnen worden.

Weer een andere mogelijkheid is om het recept ’s avonds in de brievenbus van de apotheek te gooien. De volgende dag kun je dan de medicatie afhalen door alleen je naam te noemen. Bespreek met de (eigen) apotheek de mogelijkheden die er zijn. Dit is ook voor de apotheker en de assistentes prettiger, want zo word je geholpen zoals jij dat graag wilt!

Erectiepillen zijn niet gevaarlijk. Voor de meeste mannen zijn de tabletten veilig te gebruiken.
Als men de inspanning van het vrijen lichamelijke niet aan kan. In de praktijk blijkt dat vrijen met een bekende, vaste partner niet inspannender is dan bijvoorbeeld 18 holes golf, de auto wassen of het lopend afleggen van 1600 meter op vlak terrein binnen 20 minuten.

Je huisarts en je apotheker zorgen er samen voor dat je geen geneesmiddelen gebruikt die niet voor jou geschikt zijn, dit gaat ook voor erectiepillen op.

Er kunnen wel bijwerkingen optreden als je erectiepillen gebruikt, maar meestal zijn die beperkt en wegen ze niet op tegen de voordelen.