Mijn zwager slaapt altijd door zijn heel irritant piepende wekker, wat is de oorzaak en wat te doen?

De wekker is heel vervelend en heel irritant, iedereen wordt er wakker van behalve hij. Wie weet een oplossing?

Toegevoegd na 15 uur:
We zijn eruit, mijn vriend heeft de wekker zo'n harde klap gegeven vanochtend dat ie stuk is....... bedankt voor de antwoorden mensen!

Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden

Het beste antwoord

14 jaar geleden

Andere antwoorden (5)

mjanne, zou het kunnen zijn dat hij zo gewend is dat anderen m voor m uitzetten dat hij het wel best vindt zo?

Als je dat inderdaad vermoedt dan zou ik de volgende keer in plaats van de wekker voor m uit te zetten een kopje water over zn hoofd leegkiepen... mag lauw zijn, hij moet t wel overleven ;) dik kans dat hij na 2 keer al wakker is VOOR de wekker afloopt...

En anders.. andere wekker kopen?
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
probeer de wekker een keer op radio te zetten ipv piepen als hij afloopt
het piepen is hij gewend maar als edwin evers smorgens in z n oren roept wordt hij misschien wel wakker
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
waarschijnlijk gewenning. Hij is gewend aan het geluid en draait zich nog eens lekker om.
De oplossing een nieuwe wekker het liefst met verschillende belletjes, fluitjes, een radio evt cd speler.
Door de afwisseling zal hij er niet snel doorheen slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Zorg dat hij 's avonds op tijd gaat slapen.
Verwijderde gebruiker
14 jaar geleden
Als er altijd wel iemand is die je wakker maakt als je zelf niet reageert op de wekker, dan heeft het geen enkele zin om een andere wekker aan te schaffen. Daar slaapt hij dan ook wel doorheen, waarom zou hij reageren? Hij wordt volgens mij toch nog wel door iemand wakker gemaakt. Klopt dat?

Een goede tip, helemaal niet reageren als ie door de wekker heen slaapt. Na een keer of twee te laat komen, weet hij dat hij toch echt moet reageren op de wekker, anders blijft hij te laat komen. Probeer je niet te ergeren.