Hoe word je sneller ongesteld?

Door stress word je later ongesteld (begint je menstruatiecyclus later). Is er dan ook een manier of methode om eerder ongesteld te worden?

Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
4.1K

Antwoorden (3)

Nee, want de cyclus bedraag 25 tot 35 dagen. Alleen met de pil kan je je cyclus beinvloeden, maar dat zou ik alleen doen als het echt nodig is..
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
idd, je kan verder alleen met de pil je menstruatie verkorten. Ik slik de pil, en ik was de pil 2x vergeten in een week, en toen ben ik opeens ongesteld geworden. Zo kun je dus eerder ongesteld worden. Maar dan moet je wel meer dan een maand de pil hebben geslikt.
Verwijderde gebruiker
13 jaar geleden
Ik heb gelezen dat het kan als je vitamine c eet en drink, door gember te eten of gember thee te drinken door selderij of een warm bad en dat zou dan je menstruatie kunnen opwekken