Mijn bovenlip is helemaal ruw, wat moet ik hier aan doen?

Een paar dagen geleden voelde ik 5 minuutjes een brandend gevoel en toen werd hij dik. Nu is 'ie al een dag of 2 helemaal ruw. Ik smeer er zo'n 4 keer per dag een dikke laag vaseline op, dus daar ligt het ook niet aan. Wat moet ik er nou tegen doen?

Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden

Antwoorden (2)

Het kan best wel een tijdje duren voor het over is, wel een week. Ik zou ten eerste niet zoveel met vaseline smeren, dat verstopt de hele boel en dan kan je lichaam zelf geen nieuw vet maken om te herstellen, maar koop een lipbalsem op basis van bijenwas of olijfolie! Dat werkt wel genezend. Kan het trouwens geen koortslip zijn? Moet je natuurlijk wel het virus al hebben.
Verwijderde gebruiker
11 jaar geleden
ik herken het probleem vaseline werkt bij mij ook niet want die heelt niet.wat wel werkt is purol zalf onguent heelt en verzacht. suc6 ermee