Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

heb ik nu migraine of niet

ik heb in het verleden wel is migraine gehad met medicijnen innemen ging het over maar de afgelopen weken heb ik soms barstende hoofdpijn misselijk en alles doet pijn en is moe is dit weer migraine of wat anders

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
667

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (3)

Dat KAN migraine zijn. Het kan ook een lichte griepinfectie zijn. Als het vaker voorkomt dan kan je eea met de huisarts bespreken.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Ik kan vanaf hier niet bepalen als jij migrene heb maar de klachten zijn wel klachten die veel bij micrene. Ga anders naar je huisarts die kan het veel beter bepalen en evt meducijnen geven.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Migraine is een telkens terugkerende, bonzende, intense pijn die meestal aan één kant van het hoofd optreedt. De migraineaanval begint plotseling en gaat soms gepaard met misselijkheid en overgeven. Licht en geluid worden vaak slecht verdragen.

Je kunt ook last hebben van spanningshoofdpijn, of van hoofdpijn veroorzaakt door hormoonschommeling (als je vrouw bent). Het is handig om bij te houden wanneer je hoofdpijn hebt maar ik zou in ieder geval naar je huisarts gaan.
Hier vind je info over hoofdpijn:
http://www.hoofdpijn.nl/
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding