hallo, ik heb al een paar dagen last van keelpijn en ik voel druk in mijn oor. Ook kan ik bijna niet kauwen omdat mijn kaak pijn doet. wat is het?

Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
6.6K

Antwoorden (3)

Klinkt als een holteontsteking.... Hup naar de dokter
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Pieter2011
12 jaar geleden
Hup naar de dokter...? Geen wonder dat de ziektekostenpremies onbetaalbaar worden! Voor een ordinaire bijholteontsteking ren je toch niet naar de huisarts? Tenzij je koorts hebt natuurlijk...
Verwijderde gebruiker
12 jaar geleden
Dat heet waar voor je geld krijgen . je denkt toch zeker niet dat zo min mogelijk naar de dokter gaan enig effect heeft op de kosten... Die salarissen / kosten blijven ook gewoon stijgen. Daar heeft een enkel bezoekje geen invloed op. En wellicht werkt het juist kosten besparend. Doordat je op tijd een probleem erkend voorkom je dat het erger wordt.
Een aangezien dat deze persoon ook last van haar kaak heeft. ( kaakholte.) zal zij dus waarschijnlijk aan de antibiotica moeten. Want over het algemeen krijg je bij een holte ontsteking geen last van je kaak.
Maar dat kan een dokter pas echt bepalen.
Een koudje daar krijg je ook druk van op je oor.Als het een holte ontsteking zou zijn verga je van de pijn,en als voorover bukt,heb je het helemaal niet meer.
Ik zou m,n keel een paar dagen gorgelen met zout water,
dan is het met een paar daagjes weer over,zo niet? kan je altijd even bij je h.a langsgaan.
Beterschap.
12 jaar geleden
Kan een keelontsteking zijn, mogelijk wat gezwollen lymfeklieren in het gebied rond jouw oor. Ontsteking kan ook wat zwelling geven rond de verbinding tussen keel en oor (buis van Eustachius) De iritatie trekt dus door naar jouw oorgebied en is een redlijk bekend bijverschijnsel van keelontsteking