Hét vraag- en antwoordplatform van Nederland

Ik heb een Wrat laten bevriezen en nu?

Ik heb een wrat laten weg vriezen maar nu zijn ze heel dik, en denk ik dat er iets van vocht of iets in zit, is dit normaal ? en hoelang duurt het voordat het weg is

Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
30.7K

Heb je meer informatie nodig om de vraag te beantwoorden? Reageer dan hier.

Antwoorden (4)

Bedoel je aan laten stippen? Ze kunnen erg dik worden en er kunnen blaren ontstaan waardoor de wrat omhoog komt bij mij duurden het 7-10 dagen en toen moest ik nog een keer en een paar dagen later viel het eraf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Eigenlijk heb je een vrieswonde en dat heeft veel gemeen met een brandwonde.
Je hebt dus een 2de graads brandwonde.
Het vocht zal weltrekken en de plaats zal gaan vervellen en hopelijk is ook de "wortel" van de wrat vernietigd en zal deze loskomen. Je mag toch rekenen op een twee weekjes hinder.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Na ongeveer 2 weken valt hij eraf
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden
Je bedoeld waarschijnlijk dat je jouw wrat hebt laten aan stippen met vloeibaar stikstof. Doordat dit zo koud is, reageert de huid als een brandwond dus een blaar op de wrat is zeer zeker mogelijk. Deze blaar zal vanzelf wegtrekken, meestal binnen een week, en de wrat is door deze behandeling 'dood' gemaakt, het wordt namelijk veroorzaakt door een bacterie. De wrat verdwijnt vanzelf, echter werken behandelingen met stikstof niet altijd (meteen) en moet dit worden herhaald.
(Lees meer...)
Verwijderde gebruiker
10 jaar geleden

Weet jij het beter..?

Het is niet mogelijk om je eigen vraag te beantwoorden Je mag slechts 1 keer antwoord geven op een vraag Je hebt vandaag al antwoorden gegeven. Morgen mag je opnieuw maximaal antwoorden geven.

0 / 2500
Gekozen afbeelding